Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Twitter: Πέντε προβλέψεις για το 2013

Ήταν μια ταραχώδης χρονιά για το Twitter, με το γιγαντιαίο social network να έχει πλέoν μετατραπεί σε νέα μόδα, ενώ ταυτόχρονα εξελισσόταν μια σφοδρή διαμάχη με το Instagram πάνω στο διαμοιρασμό φωτογραφιών. 


 Αν υπάρχει ένα πράγμα που θα μπορούσε να πει κάποιος για το 2012 του Twitter, είναι ότι δεν ήταν βαρετό. Κατά τη διάρκεια του έτους, η υπηρεσία έγινε μεγαλύτερη από ποτέ, φιλοξένησε σημαντικά γεγονότα, όπως ένα Q & A με τον Πρόεδρο Ομπάμα και ένα άλλο με τον Πάπα Βενέδικτο XVI, και έγινε ένα ουσιαστικό εργαλείο για εκείνους που ψάχνουν για διάφορες πληροφορίες, από τον τυφώνα Sandy μέχρι τον εμφύλιο πόλεμο στην Συρία.

Θα είναι μια καλή χρονιά για το Twitter; Όλα τα σημάδια δείχνουν πως ναι. Tώρα, στις αρχές του 2013, αν και τα θεμέλια είναι ισχυρά, το ερώτημα είναι αν μπορεί η εταιρεία να διαχειριστεί με επιτυχία την ανάπτυξή της;

Ποιες είναι λοιπόν οι  πέντε προβλέψεις για το 2013:



1.Να αγοραστεί από την Apple. Ή όχι.

Αυτό είναι λίγο υπερβολικό αλλά δεν είναι τελείως εκτός πραγματικότητας. Υπήρξαν μια σειρά από δημοσιευμένες εκθέσεις και εικασίες ότι ο γίγαντας του υλικού και του λογισμικού έχει επενδύσει στο Twitter, και μπορεί να θέλει να αποκτήσει την εταιρεία ολόκληρη. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους αυτό δεν θα συμβεί - ο πρώτος είναι ότι Twitter έχει πει εδώ και καιρό ότι θέλει να παραμείνει μια ανεξάρτητη εταιρεία. Η αποτίμησης της εταιρείας στα περίπου 8,4 δισεκατομμύρια δολάρια είναι ένας άλλος λόγος. Εξάλλου, το Twitter έχει λάβει 1,16 δισεκατομμύρια δολάρια σε επενδύσεις, όπως προαναφέρθηκε, και οι επενδυτές του θέλουν μια επιστροφή στα χρήματά τους. Θα συμβεί; Όλα είναι πιθανά; Αλλά αν η προσφορά, π.χ. 10 δισεκατομμύρια δολάρια, ήταν πάνω στο τραπέζι αυτή τη στιγμή, θα ήταν δύσκολο να πει κάποιος όχι.


2. Απελευθέρωση του ιστορικού των tweets.

Αυτό δεν είναι τόσο μια πρόβλεψη όσο μια πραγματικότητα, καθώς ο CEO Dick Costolo είπε πολλές φορές το περασμένο έτος ότι η πλήρης απελευθέρωση των αρχείων με τα tweets των χρηστών επρόκειτο να συμβεί μέχρι το τέλος του 2012, και η εταιρεία άρχισε σιγά-σιγά να δίνει τα αρχεία πολλών χρηστών πριν το τέλος του 2012. Οι μηχανικοί δεν πρόλαβαν να ολοκληρώσουν το έργο το προηγούμενο έτος και έτσι θα το δούμε σίγουρα ολοκληρωμένο αυτή τη χρονιά.

    Δεν είναι βέβαιο το πώς οι άνθρωποι - και οι προγραμματιστές app - θα χρησιμοποιήσουν όλα αυτά τα δεδομένα, αλλά είναι σαφές ότι μέσα σε αυτή την τεράστια βάση δεδομένων περιέχεται ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών σχετικά με τη συμπεριφορά, τα συναισθήματα των ανθρώπων και τις αγοραστικές τους συνήθειες, που θα μπορούσαν είναι εξαιρετικά πολύτιμο για τις επιχειρήσεις όλων των ειδών.


3. Η υπέρβαση του Instagram

Ένα από τα μεγαλύτερα θέματα στο τέλος του 2012 ήταν η μάχη μεταξύ Twitter και του πρώην συμμάχου Instagram. Καθώς το Twitter είδε τις πιθανότητές του για να αγοράσει το Instagram να εκμηδενίζονται - και στη συνέχεια παρακολούθησε το Facebook να αποκτά το προβάδισμα στις υπηρεσίες διαμοιρασμού φωτογραφιών-είδε και ένα τεράστιο ποσό των πιθανών εσόδων να πετάει έξω από το παράθυρο, για να μην αναφέρουμε τη δυνατότητα να αξιοποιηθεί το πάθος και η δέσμευση των εκατομμυρίων χρηστών του Instagram. Ως εκ τούτου, το Twitter άρχισε να αναπτύσσει μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά με σκοπό να επανέλθει δυναμικά. Το βασικό ερώτημα είναι αν μπορεί να το κάνει αρκετά γρήγορα για να καλύψει τη διαφορά με το Instagram πριν να είναι πολύ αργά.


4. Να γίνει μια οικονομική υπερδύναμη

Για χρόνια, παρά την αυξανόμενη βάση χρηστών, το μεγάλο θέμα στο Twitter,ήταν ότι κανείς δεν ήξερε πώς θα βγάλουν χρήματα. Τώρα, καθώς έχει επεκτείνει τη διαφημιστική πλατφόρμα της, οι επικριτές του έχουν ησυχάσει. Παρόλα αυτά, το Twitter έχει φέρει σε 1,16 δισεκατομμύρια δολάρια σε επιχειρηματικά κεφάλαια, σύμφωνα με την CrunchBase, και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι επενδυτές του αναζητούν να δημιουργήσουν ακόμη περισσότερα κεφάλαια. Και σύντομα.

Πώς μπορεί να το κάνει αυτό; συνεχίζοντας ότι άρχισε να κάνει πολύ καλά το 2012: να κάνει μεγάλες εταιρίες να εμπλακούν, και να συμμετάσχουν ενεργά σε αυτό, ενώ παράλληλα να μην “διώξει” τους χρήστες που ανησυχούν για τον κατακλυσμό της υπηρεσίας από διαφημίσεις.

Ευτυχώς, η εταιρεία λαμβάνει υπόψη αυτές τις προκλήσεις, και σκέφτεται σοβαρά το πώς να κάνει το επόμενο βήμα. Ένα πλεονέκτημα που έχει απέναντι στο Facebook είναι ότι είναι εξίσου εύκολο για τους διαφημιζόμενους να τοποθετήσουν τις διαφημίσεις στο Twitter για κινητές συσκευές, όπως είναι και στο διαδίκτυο. Αυτό θα μπορούσε να εξελιχθεί σε μεγάλο πλεονέκτημα του Twitter.


5. Βελτίωση των σχέσεων με τους προγραμματιστές

Το Twitter είχε μια δύσκολη χρονιά το 2012, όσον αφορά την σχέση του με την κοινότητα των προγραμματιστών. Αφού έλαβε αποφάσεις που περιορίζουν τον αριθμό των χρηστών που μπορούν να έχουν πολλές εφαρμογές, απέσυρε τα εργαλεία ανάπτυξης για προγραμματισμό εφαρμογών διαμοιρασμού φωτογραφιών για κινητές συσκευές και έτσι ξεκίνησε ο πόλεμος με μια ομάδα ανθρώπων που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του Twitter. Και σαφώς, το Twitter χρειάζεται οι προγραμματιστές να επεκτείνουν το οικοσύστημα, γι 'αυτό είναι προς το συμφέρον της εταιρείας η αποκατάσταση των σχέσεων εργασίας.

http://news.cnet.com/8301-1023_3-57559088-93/twitter-five-predictions-for-2013/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου